Budgivningen är i gång!

Japp då var budgivningen i gång. Härligt då vet man att lägenheten förhoppningsvis blir såld.

I dag har jag och Hogge besökt Mimmi och Frans i föräldragruppen.Holger tycker verkligen att de är så mysigt att träffa de andra barnen.  Innan dess så åt vi lunch med Tomas på hans jobb eftersom de var visning vid 12.30.

Nu i kväll åkte Tomas och Holger till farmor och farfar. Jag stylade om och träffade mina tjejkompisar för en middag på stan. Vi försöker ses var 6:e och de är verkligen super nice.  Jag mumsade på en plankstek och ett glas vatten. SÅ GOOOOOOOOOttt.

I morgon är de baby cafe med syrran som gäller och på em får vi hålla oss borta för då är de visning igen.

Nu ska jag tvätta av smink och krypa ner i sängen hos mina två favo pojkar. Älskar er så innerligt mycke!

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0