Äntligen hemma!

Vill börja med att tacka Fam Nordal från småland för en helt underbar avskedsmiddag igår. Har nog inte skrattat så mycke på riktig länge.

Du Marcus N om du läser dett så funderar Tomas på att köpa sig en pilates boll ; )

Vaknade vid 06.00 och snozade till 06.30. Var lite trött för Holger hade bufflat mycke på natten så att vi fick lägga honom mellan oss i dubbelsängen. Tog mig en dusch och fundade på att den här dagen blir nog både stressig, omtumlande men samtidigt lycklig och skön för vi ska ju få  komma hem.

Väckte Virre och Tomas, Hogge sov gott vidare. Tomas packade bilen och virre städade toa (tack så himla mycke- du är bäst). Jag matade Holger och gjorde i ordning honom. Sen åt vi frukost och diskuterade vem av oss syskon som kommer gifta sig först. Vi gissade på blivande fam Jason ( rätta mig om jag har fel Frida men visst har ni tänkt att ta de namnet om ni gifter er?)

När resten av rummet var städat begav vi oss till sjukhuset där vi tackade IVA och vår favorit sjuksyster (hon var dock ledig men får sin present i morgon) sen bar det av till 327 där vi tackade dom för den fina vården. Nedan kan ni se barnsköterskan Kay hålla Holger i sin snygga IFK body:

image42
Vid 12 så hade vi ett kort utskrivnings samtal med Holgers läkare även hon fick en liten present vilket hon är väl värd för allt hon har gjort för Holger och oss.

Sen bar det av hemåt:

image43


Gissa vad som stog på stora rums bordet när vi kom hem. 10 röda rosor med ett super gulligt kort från Tomas min älskade livskamrat. Jag älskar dig så!!!!!

image40

Följande stog på kortet:

Till min kärlek, först tyckte jag om dig.....sen tyckte jag ännu mer om dig.....och nu älskar jag dig mest av allt!

Hur romantiskt är inte de eller???

Väl hemma kom farmor på besök och Hogge låg i sin babysitter och njöt av livet här hemma.

image44

Vi packade upp och då hittade Tomas Holgers fina frölunda mössa. Vi var bara tvungna att testa den på vår son och se om den passade:

image45

Nu har Tomas lagat Tacos som vi ska äta och sen blir det en lång dusch om mys i soffan.

Så skönt att äntligen få vara hemma igen!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Å va härligt för er att komma hem!
Han är för söt lille Hogge.
Ha det bra kram

2008-05-15 @ 20:52:11
Postat av: Sandra

Han verkar vara en sann romaniker din Tomas, verkligen supersött =)
Skönt att ni äntligen har fått komma hem, kanske det kan bli en fika någon dag?!
Ha det gott nu och hälsa Tomas och pussa Hogge !!
Kram

2008-05-15 @ 21:00:38
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Mimmi

Hej
Vad skönt att ni äntligen kommit hem. Nu kan ni börja erat liv tillsammans med eran underbara son, och njuta av vardagen. Lycka till och hälsa din lilla familj.
Kram

2008-05-16 @ 09:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0