Gött med lång helg!

Hej kära läsare!

Ligger nu nyduschad i soffan efter att ha packad de mesta av mina grejer inför vår resa till Götet över midsommar helgen.

I veckan som har gått har de hänt följande:

I måndags besökte vi barnmottagningen i Lidköping där läkaren som vi träffade i lördags tog prover på Holger. De visade bättre värden vilket var mycket skönt. På em och kvällen tog vi de lugnt hemma och bara myste.

I tisdags var det dags för Holgers andra besök på baby massage. Den här gången njöt han mera och släppte ingen bajsbomb.



Efteråt begav vi oss till banken tillsammans med pappa Tomas och vi träffade där vår kontakt kvinna som hjälpte oss med bla lånelöfte och kalkyl. Sen slängde jag på mig löparskorna och skjutsade Tomas och Holger till Faster Pernilla innan jag tog mig en härlig löprunda i Råda skogen. Väl hemma igen så lagade vi färskpotatis och rödspätta mums vad gott.

I kväll onsdag har jag, lillsyrran, kusinen Mira och Sandra gått en långpromenda längs vänern och sen åt vi en god lunch på Rörstrands cafe. Vi njöt verkligen av att vara mammor idag. Våra barn är så snälla och goa.
När jag kom hem så ringde Maria och Lucas och undrade om vi ville fika med dom så då gav vi oss av ut på stan igen.
Tomas kom till söderströms och gjorde oss sällskap.

Kvällen har vi tillbringat på Nolåsen med farmor och farfar och avnjutit en underbar middag och trevligt sällskap. Tyvärr förlorade sverige men ryssland var bättre.

Nu är det dags att pumsa. Har tre förhoppningsvis härliga dagar framför oss i Göteborg med trevliga vänner, god mat, skön sömn (hotellet har hästens) och många skratt.

Kommer berätta om allt när vi kommer hem igen.

Hoppas du som läser får en helt underbar midsommar!


Tja!


Kommentarer
Postat av: Maggis

Ha en jätte bra midsommar!!!

2008-06-19 @ 10:45:17
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Väla

GLAD MIDSOMMAR

2008-06-20 @ 07:04:58
Postat av: Sandra

Trevig Midsommar på er alla =)

Kram

2008-06-20 @ 10:15:39
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Mamman

Hur fan kan du lägga ut en sån bild på ditt barn på nätet? Fine att man har bilder på sitt barn för man är stolt, men barn i den åldern har ingen egen talan. Vet inte om din son kommer uppskatta att veta att han låg naken på nätet som bebis...tänk efter FÖRE. Smaklöst!

2012-04-04 @ 23:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0