Tillbaka tillfälligt!

Hej kära läsare. Har fått låna ett mobilt bredband tills telia har installerat de riktiga. Tack kära syster och svåger för detta.
Lite uppdatering.

Flytten i lördags gick alla tiders förrutom att Hogge spydde hela fredagsnatten så han var lite trött på lördagen. Tusen tack alla som hjälpte till att bära och att packa upp. Lite bilder från flyttdagen:









På lördag kväll började både jag och Tomas att känna oss lite dåliga vi med så Tomas struntade i att åka på julfest med sitt jobb. Tur var väl de för på söndagen turades vi om att besöka toaletten. Min snälla syster Veronica städade ur den gamla lägenheten åt oss vilket var mycket skönt.
Måndagen tillbringades i soffan med en pigg son som körde racet i gåstolen.

I tisdags började vi bli bättre och Tomas åkte och jobbade. Jag packade upp de mesta i kök och vardagsrum. Så nu har vi "bara" 20 lådor kvar i Hogges rum att packa upp. Så här ser de ut nu:









I onsdags var kusinen Mira här och lekte med Hogge. De har hittat en favorit lekplats - hallen:



I dag har vi varit på 10-månaders kontroll med Hogge och han kunde göra allt som en 10-månaders ska kunna och han hade faktiskt gått upp trots att han har varit dålig en vecka och inte velat äta så mycke.

Nu ska jag ta mig en dusch och styla om för om en stund ska vi på julavslutning med mitt jobb.

hej så länge


Kommentarer
Postat av: virren

Hur gick flyttstädningen då?:)

2008-12-19 @ 19:52:58
Postat av: Jennie

Supernöjd för hon har flyttat in och vi har inte hört något! Tusen tack!

2008-12-20 @ 09:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0