Morgon pigg son!

I går kväll spelade vi miljonbingo och jag vann. Dock inte en miljon men i alla fall 100 kr. Ska om en stund gå fram på stan och hämta ut dom. Tomas och Hogge är på Rudensköldsskolan med massa barn och föräldrar. Tomas kompis har hyrt de så att barnen kan leka av sig lite.



Tre nätter i rad har Hogge sovit oroligt och vaknat och varit ledsen. Vet ej vad de beror på. Men han vaknar pigg som en mört vid 7.30 och en annann är ju trött som en ????? kom inte på något bra djur. Sengångare kanske.

Nä nu ska jag röja hemma lite och sen gå fram en sväng.

Om vi inte hörs innan de nya året så får jag önska gott nytt år till alla er som läser.

Till familjen Nordal: Vi har tyvärr inte blivit smartare trots att vi satt i en skolbänk i går.....

kram kram

Kommentarer
Postat av: hanna + alice

Vad snygg han är i sin pumadress!!

Snälla ni kan ni inte skaffa likadana till sommaren (när vi kommer med husvagnen) skulle vara en syn! Hehe..

Man ska ha husvagn da da da dadadadada...(självklart gör vi desamma!!)



Vilken lyckost du är som vinner jag vinner aldrig :(



Alice har också sovit oroligt i några nätter. Här tror dom att det är att hon är äldre och mer medveten alltså har hon börjat drömma mer på natten...kanske kanske inte?



Gott nytt år!!!!!!!!!!!!

2008-12-31 @ 14:42:22
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0