Älskade familj

I går så kom syrrans två barn hit på fm och lekte med Hogge. Så kul:



Vi fikade och målade:



De var så skönt i solen. När kusinerna åkte hem vid ett så la jag mig i solstolen 1 timma medans Hogge kollade film. Fick linjer efter bhn. Lovely!

Vid 18 kom Tomas hem från tyskland. Mycke gott hade han med sig. Smakade genast av denna dryck som jag nu vet kommer bli en favo i sommar efter en dag på stranden:



I dag har vi hunnit med grymt mycke. Vid 8 tog jag mig en långpromenad sen frukost. Åkte till ICA och nu har vi fyllt kylskåpet inför veckan. Sen drog vi ut till min far och firande av hans födelsedag:



Nu har vi njutit av en smarrig sallad i solen i våra underbara lounge möbler. Om en liten stund ska jag åka och hämta kära vänner och åka hem till en annan kär vän och fika. De är lyx. Grabbarna sover gott. Lika trötta bägge två.

Ha de gott kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ser ut som en härlig helg =)

2012-04-16 @ 12:55:06
URL: http://mitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0