IDOL

Jag och Tomas har två helt skilda smaker vad de gäller program på tv och filmer. Han älskar sport och action/krigsfilmer. Jag älskar såpa och romantik/deckare. Men de finns ett program som vi bägge två diggar och de är IDOL. Så om si så där 15 år så ser ni nog den här grabben i tv rutan:



Han älskar allt vad sång, musik och dans heter. Vår egen lille solstråle.

I dag bjuder kvällen på IDOL, mys med son (sambon på pokerkväll) och några glas vin. Morgon dagen är helt oplanerad. Vi får se vad som kan hända....sonen vill till skövde och bada, jag vill shoppa, fika och träna, Tomas inte en aning????

Kram och ha en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Kia

Om IDOL eller liknande finns om 15 år och er lille Hogge är med så lovar jag att rösta på honom såvida jag inte är alltför senil då.Kram och ha en fin helg!!Kia

2010-10-01 @ 18:32:01
Postat av: Jennie

Tusen tack Kia! Du är säkert i topp form då!

2010-10-02 @ 16:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0