Tidig present!

I går när jag kom hem från jobbet fick jag mina morsdagspresenter. Lite tidigare men oj så fina:





Tack älskade Tomas och Holger. Ni är mina godingar!

Idag har vi hunnit med mycke på fm. Hogge vaknade 6.30. Först en lugn och skön frukost. Sen en tur till Klassfotbollen och sen vidare till Motorstadion och titt på Go kart. Efter veckohandling och lunch sitter jag nu är och ska snart åka till Skalunda för att hämta upp bröllopsgäster och sen åka vidare till Bröllopet i Söne kyrka. Ska ta mig en titt jag med. Alltid lika vackert. Längtar till vårt....

Längtan finns oxå till detta underbara ställe:



Snart är vi där...

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Virren

Vilken fin låda till kryddorna!

Ja jag längtar till nästa helg,gött ska det bli;)

2010-05-29 @ 17:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0