Familje dag!

Vår son vaknade redan vid 06. Så 06.45 åt vi frukost. Vi tog de lugnt och fixade lite sen gjorde vi oss iordning och åkte ut till svärföräldrarna vid 08.30. Där myste vi hela fm och fick en god lunch. Hogge åt med god aptit. När vi kom hem somnade sonen gott och vi storstädade lägenheten. Så skönt med ny städat. Sen la vi oss vi med och sov gott till 15. Jag gav mig ut på en promenix och Tomas gav sonen mellis. När jag kom hem hade Tomas kompis kommit och jag och sonen tog oss en dusch. Sen bar de av mot Gillstad och Väla för en em och kväll med min familj. Vi kollade på Dansbandskampen och åt gott. Hogge röjde rejält och somnade inte förrän i bilen hem vid 22. Nu blir de sängen för mig, i morgon väntar veckohandling, träning, 1-års kalas och tjejfika. En helt ok dag om jag får lov och tycka.

Kram och God natt!

Heja Date och Zekes


Kommentarer
Postat av: Virren

Idag blir det höstpromenad och byte av däck på bilen. Kanske sätta lite lök som ska blomma fint till våren.Ja heja zekes de var bäst igår!!

Kram virren

2009-11-01 @ 10:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0