Underbara nyfunna vänner!

Nu är vi hemma efter en supermysig dag hos våra nyfunna vänner. Vi lärde känna familjen under vår vistelse på Drottning silvias sjukhus. De bor jättefint ute på landet strax utanför Trollhättan. När vi kom fram fikade vi sen tog vi en promenad och tittate på nyfödda getter. Så gulliga. När vi kom tillbaka så lagade Maria och Andreas lunch och vi lekte med barnen:


tre små gulliga prinsessor

Tusen tack hela familjen för en underbar söndag tillsammans med er. Hoppas vi syns snart igen. Och då är ni förhoppningsvis en mer i familjen.

Nu sover Hogge gott i sin säng tillsammans med Tomas. Jag ska sätta mig i solen en stund sen vid 17 är de dags att åka träna i 90 minuter. PUST. 45 minuter core och 45 minuter spinning.

Kram och hej

Kommentarer
Postat av: Rosa

Hogge! Nu har jag väntat sedan den 15e! Går det att nyttja benen för promenad eller??? Kan man få se Dig genom Mors kamera i så fall.

Utan prinsessklänning, fast Du klär i dylik måste jag säga...Kram kram Din Syster Rosa

2009-05-18 @ 18:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0