Söndags mys

I morse åkte jag och jobbade  i några timmar. Var 4:e helg är de min tur att handla frukost och mellanmål till Fritids. Tomas och Hogge mötte upp och sen åkte vi till mitt jobb, jag packade in varorna och Hogge kollade på hönorna och fiskarna. Sen bar de av mot Väla och familjemiddag med nästan hela familjen. Fullt ös hela dagen.

Nu har vi sovit gott i en timma och jag ska åka och träna och Tomas och Tjabo ska på fotboll.

I morgon är en ny vecka. Fullt upp varje dag och kväll. Men helgen som kommer är lugn. SKönt de.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej på er!!

Skönt att höra att ni alla mår bra. Vi vill bara skicka en hälsning till er. Skulle vara kul om vi kunde ta och kanske träffas någon helg här framåt. Har ni vägarna förbi så vet ni att ni är så välkomna.Kram från Maja,Ida,Maria & Andreas

2009-05-10 @ 20:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0