En ny vecka!

Har nyss duschat. I kväll tog jag och Tjabo en promenad och tittade på fåglarna i stadsträdgården och på alla fontäner på torget. Lovar att återkomma med kort på när han stapplandes tar sig fram. Han har ingen balans eller muskler så de med stor möda han orkar lyfta på benen när vi håller i honom. Än orkar han inte ställa sig upp vid stolar och dyl. Men de går sakta framåt. På onsdag ska vi åka ner till Göteborg och röntga bäckenbenet. Han ska även kollas med ultraljud på njurar och urinblåsa. Sen åker vi ner till Göteborg igen den 26:e och får läkarnas utlåtande hur de ser ut.

På onsdag efter alla undersökningar ska vi gå på Lisseberg. Scotts spelar vilket gör de ännu roligare.

Nä nu ska jag göra mig ordning och lägga mig och kolla på lite tv.

tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0