Hemåt!

Om en stund bär de av hemåt Lidköping och dags att börja jobba i morgon. Ska bli jätte kul men tråkigt att behöva lämna Tomas och Hogge i Göteborg. Hade varit mycke mysigare om de hade mött mig i dörren i morgon kväll efter min första dag på jobbet på över 1 år. Ska bara packa in de sista i bilen och gå upp till Hogge en sväng sen åker jag,

Tomas kommer att behålla dator och kamera här i Göteborg. Får se hur de kommer funka med bloggandet. Han har lovat att göra lite inlägg om Hogges liv här nere. Jag kommer försöka blogga lite om jag får tag i en dator.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Billan

Lycka till på jobbet nu då! Förstår om det känns konstigt, speciellt med familjen på bortaplan...

Ha det gott, kram kram från Billis

2009-03-15 @ 20:00:04
Postat av: Småläningarna

hej familjen!

Känns konstigt att inte se er varje dag :)

Såå kul att det går så bra för Hogge! Vi läser om er varje dag. Hoppas att det går bra på jobbet Jenny och att ni andra snart kan följa med hem! Många många kramar till er alla!!

2009-03-16 @ 07:18:25
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0