4 dagar kvar!

Nu suger de allt i semester tarmen. Bara 4 dagar kvar och 2 av dom ska jag tillbringa vid vänerns strand. I morgon förmiddag åker jag med barn och kollegor ut till en annan kollegas sommar stuga och njuter av bad och sol och god mat. I kväll har jag och sonen varit i Rackeby och firat min käre farbror som fyllt 55 år. Härligt att sitta ute i solskenet på kvällen och njuta av god mat och sällskap. Nu sover Hogge gott och jag ska snart krypa ner jag med. Börjar 06.30 i morgon men slutar 14. Då ska jag och resten av min lilla familj åka ut till Svalnäs och slappa i många timmar innan de är dags för grillning och allsång på skansen.

Kram på er i den underbara sommaren

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det låter underbart! Skönt att höra att ni har det bra. Snopet att Udden brann ner, bara. var ska vi nu ha läger? ...?

2009-06-30 @ 07:10:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0