Tidig morgon!

Kl 7.15 imorse vaknade Hogge och ville gå upp och leka. Vi gav honom välling och bytte blöja och lyckades få honom att somna om till 9.30. De var så gött att få sova ut. Vi åt en smarrig frukost och sen tog jag och sonen en promenad till Stadsträdgården för att titta på fåglarna och gunga på lekplatsen. Tomas var kvar hemma och målade Hogges säng.



Mötte upp han vid LL och handlade inför veckan och mitt kalas. Väl hemma igen åt vi lunch och sen satte jag igång att baka bröd. Limpan är klar och nu väntar jag på att degen till Hålkakorna ska jäsa klart.



I kväll ska vi göra iordning i Hogges rum. Sätta upp en hylla och lite andra grejer.

Dags att baka ut brödet.

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0