Ut i snön!

På förmiddagen idag så gick jag med Hogge till Baby cafet för sista gången. Dels fyller ju Hogge snart 1 år och då är han för stor och dessutom så åker vi ju ner till Göteborg nästa fredag så jag vågar inte gå dit nästa onsdag pga infektionsrisken. De var så mysigt och Hogge njöt för fulla drag och jag me, Kommer sakna dessa träffar.

I em/kväll pälsade vi på oss och gav oss ut i snön och Hogge testade att åka pulka, Den här gången gillade han de inte alls.



Så jag satte honom i vagnen i stället och vi tog oss en promenad. Vi gick förbi Garströms konditori för att kolla deras öppetider, SKa äta frukost/fika med ett tjejgäng på söndag fm. Väl hemma duschade vi varmt ochmin älskade Tomas lagade god bacongryta med bulgur. Hogge sover sen 19.30 och jag kollar på riskfyllda förlossningar på tv 4 fakta. Mycket spännande att se liknade förlossningar som jag själv hade.

I morgon ska jag och Hogge besöka en liten Gustav som snart fyller 1 månad. Ska bly mysigt.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer
Postat av: alla4

Hej!

Jag utmanar dig/er!

Titta in på min blogg :)

Kram

2009-02-11 @ 22:50:54
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0