På avdelningen!

I morse bjöd Mcdonalds på frukost. Smarrigt! Tomas gick upp till Hogge vid 7.30 och sen bytte jag av honom vid 9. Hans feber är på väg bort och crp har sjunkit. SKönt.



Vid 11 fick han åka ner till avd 327 och där är han nu med Tomas medans jag är på Ronald och käkar lunch.



Vi hade tänkt att åka ut en sväng på lunchen och köpa födelsedagspresent till Hogge. I morgon fyller han ju 1 år. Lille sötisen, Men i nu läget kan han inte vara utan någon av oss för han är missnöjd med situationen och har svårt att komma till ro. Hemskt att se sin son så här han som nästan alltid är så glad och pigg. Hoppas han har somnat gott nu medans jag sitter här och skriver.

I em och kväll händer de inte så mycke. De ska lägga om såren och såga av pinnarna på ställningen. Men om de blir idag eller i morgon vet vi ej. Men som sagt de flyter på och jag och Tomas mår ok. Lite slitna men vid gott mod.

Skönt att den värsta tiden är förbi. Så här mycke apparater är de på IVA:



Dags för mig att få i mig lite mat.

Hej så länge

Kommentarer
Postat av: sandra

hej så skönt att de går bra... så söt han är lille hogge får en liten tår för kinden här måste vara jobbigt för er man måste ju känna sig så hjälplös.. men jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra han är ju så stark lill-killen.. =)

ta hand om er massa kramar fam: lans andersson



P.S den snutten med nallar som hogge har..vart har ni köpt den.? tea har en lika dan som hon haft sen hon föddes och den börjar gå i tusen bitar skulle verkligen behöva en ny. nästan i panik så hittar du en så köp den genast så får du pengar av mig..=) D.S

2009-02-25 @ 15:46:56
URL: http://sajaandersson.blogspot.com
Postat av: Lucas

Heja holger, friskt humör.

Skickar en grattishälnsing lite i förskott.

Kram och snutt på örat/Lucas

2009-02-25 @ 18:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0