Nysningar och snuva!

Sov som en stock i natt. Men tydligen hade Hogge bufflat en del sa Tomas. Inte vad jag har märkt. Snuvan rinner och jag nyser som bara den. Efter en mysig frukost bestämde jag att vi går på Öppna förskolan. Så vid 10.30 var vi på väg. De är så mysigt att träffa "tanterna" som jobbar. Kommer sakna dom när vi är i Göteborg och när jag börjar jobba. Hogge lekte för fullt.

På vägen hem tog jag en sväng på stan för att försöka hitta en blå slips till Hogge. På lördag är de dop för hans lille söte kusin. Tuv'ärr var de slut, men jag hitta en helt underbart snygg jeansklänning istället men jag köpte den inte. Ska funderar lite.

Nu har jag precis käkat lunch och Hogge sover gott utanför fönstret.

I kväll blir de lugnt och skönt. Ingen av oss tränar och vi ska kolla på Årets kock. Både jag och Tomas tycker de är super intressant vad olika de kan göra av samma råvaror.

kram kram


Kommentarer
Postat av: Maria

Det finns en slips på Hogges favoritbutik i Gillstad. Blå!!!

2009-02-05 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0