Härligt han är tillbaka!

Nu är han nästan som vanligt igen älskade sonen. När jag kom upp i kväll efter maten så låg han och halvsov men sen körde han racet. Han har äntligen börjat skratta igen och slängde allt han fick tag ur sängen. Han har även börjat hitta lite slangar och annat dyl som han absolut inte får dra men gör de ändå.

I morgon ska de sätta honom upp i en lite mera lutning för att inte kroppen ska belasta bäckenet så mycke. De kommer även sänka morfindosen och då kommer han nog busa ännu mer.

Nu ska jag betala räkningar sen bums i säng för i morgon är de min tur att gå upp till tjabo och Tomas tur att få sovmorgon.

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att läsa att han börjar bli sitt vanliga jag =)

Sov så gott och pussa Hogge från mig imorgon bitti ;)

2009-02-26 @ 22:38:39
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: alla4

Hej!!!

Så roligt att ni skriver så mycket nu...hinner knappt med hehe..

Underbart att höra att han skrattar igen! Friskhetstecken eller vad!

Lite otäcka bilder uch ja ser väldigt otäckt ut! Förstår att ni ser det annorlunda efter några dagar.

Så nu blev det inte redigt som vi tängt det (när blir det det??) Jag får åka ner själv med Alice på onsdag och kommer ju inte bo på ronald utan östra :(

Hoppas att vi får lov att gå iväg lite. Ringer till er och förklarar lite mer sen. Ha det så bra nu och ännu en gång GRATTIS HOGGE !!

2009-02-26 @ 23:03:12
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0