Tuff med givande dag!

Vaknade kl 02.55 i morse och kunde inte somna om men när klockan ringde 04.20 skulle jag ha kunnat sova många timmar till. Har haft en fullspeckad dag på jobbet med skolstart och träffat massa nya barn och föräldrar. Slutade dock tidigt och hämtade sonen på dagis. Han var lite ledsen för att han hade vaknat efter vilan och inte känt igen sig. SNyft. Hur ska de gå???? När vi kom hem myste vi alla tre först i sängen sen ute i solen och käkade isglass. Vid 17 åkte jag på personal fest och de var en underbar kväll med många skratt och god mat. Har syndat i kväll så imorgon blir de nya tag igen. Nu måste jag lägga mig är så trött....

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0