Sköna helg!

Ja då sitter man här och vinglaset är snart tömt. Slutade vid 14 idag och kom hem till två nyvakna killar. Hogge fick lite mellanmål och sen gick vi ut i den underbara solen och njöt av värmen. Vid 15 tog jag mig en timmas promenad och sen gick jag och sonen till ICA för att shoppa kvällens mat. När vi kom hem blev de yttlerligare sol och slappning på altanen. Vid 18 åt vi kvällsmat - en smarrig omelett med skinka, purjo, tomat och ost. Mumma! Sen tog Hogge ett bad medans jag röjde och vid 19 somnade han gott i sängen. Jag sitter nu och slurpar i mig de sista av vinet och kollar runt på nätet. Ska snart ta mig en dusch och sen blir de nog film. Tomas är på fotboll och kommer inte förrän sent i kväll. Tänkte oxå berätta att idag så var Hogge själv på dagis. Lite ledsen till en börja med men sen hade han lekt för fullt. Nä dags att fixa lite.

Kram och hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0