Kommit hem!

Nu är dom hemma Tomas och Hogge. Hogge mår strålande:



Själv har jag shoppat en del vårsaker idag till mig och sonen:



Kavaj till pappas 60 årskalas



Skjorta till Tjabo



Keps till vårsolen



Sommarhatt till beachen



Så här fin blev blomman när jag planterat dom. Tomas fick den i present.

Nu har vi mumsat i oss hemma gjord pizza:



Något som vi diggar alla tre. Hogge mumsar för full just nu. Tomas ligger i soffan och kollar på hockey.

Ops nu har visst halv 8 hos mig börjat skippar de idag. Ska mysa med sonen istället.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Hanna

Heej!

Skönt att höra att hogge är bättre ! Måste vara skönt att ha grabbarna hemma igen =)

Den där pizzan ser mumsig ut skulle gärna smaska på den ;)

Hur lång tid är det kvar nu? Innan ställningen ryker alltså.

Många kramar till er. Vi tänker på er å Glad påsk!

2009-04-09 @ 01:54:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0