Nu är den ute!

Nu ligger lägenheten ute på hemnet. Vad kul det var att se lägenheten ur ett annat perspektiv. På fm idag så satt jag i möte med försäkringskassan om vårdbidraget. Nu får vi bara avvakta och se om de går igenom. Vid lunch kom mamma och tog hand om Hogge. Hon gav honom mat och gick en sväng på stan. Då passade jag på att duscha och göra mig iordning. Sen blev en god lunch med tomas goda hamburgare.

Vid 14 tog jag mig en promenad ner till Ågårdens vårdcentral för att möta upp Tomas och träffa de andra i föräldragruppen. En givande timma med psykologen.

Nu slappar jag i soffan medan Tomis lagar kassler och ris. Hogge kör racet i gå stolen.

I kväll blir det ett slappar kväll. SKönt är lite trött och seg. Kanske jag håller på att bli förkyld me???

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0