Idag är det ju tisdag!

Trodde de var tisdag igår. Ingen koll på dagarna precis. Idag har vi varit på 7 månaders kontroll med Hogge. Han väger nu över 9 kg och enligt BVC sköterskan så ligger han jättebra i kurvan dessutom tycker hon att han är väldigt tidig med allting. En företagsam pojk helt enkelt. Efter lunch mötte vi upp mammorna i föräldragruppen. Vi myste allihop barn och vuxna på det super billiga cafet i pingskyrkan. Kan jag varmt rekommendera.

Sen gick och jag Hogge hemåt för att möta upp Tomas och hans pappa. Vi gick för att titta på en lägenhet. Vad fin den var och stor. Ska lämna besked i morgon men som det känns nu så tar vi den. Det är en 3:a på ca 80 kvadrat på första våning med en stor altan och gräsmatta.Super snygga tapeter och ett stort badrum. 

Nu väntar jag på att kycklingstortillas ska bli klart och sen blir det att mumsa på de tillsammans med guacemole och sallad. Idag ska jag se på Top model och Främmande fågel. I går blev de Livet i Fagervik och singelmammor inte fy skam de heller.

Dags att kolla till käket.

Hej hej


Kommentarer
Postat av: Sandra

Oj vad Hogge växer =)

Kul med en ny lägenhet, låter ju perfekt !!

Ha det gott !!

Kram

2008-09-23 @ 20:24:34
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0