Lugn morgon

Vaknade vid 8 av att en sprudlande glad kille låg och prata bredvid mig. Vi gick upp efter en stund och jag åt frukost. Sen åt Hogge ett stort lass med gröt. Vi fortsatte sedan med ett långt och varmt bad för honom. Han älskar verkligen att bada.

När han var insmord och klar satte vi oss framför tvn en stund. Han på golvet och jag i soffan. De dröjer inte många dagar tills han kryper för han vill verkligen komma framåt men han vågar inte riktigt.

Just nu sover han gott efter mycke lek och bus. Jag har precis duschat och ska nu fixa till mig lite innan han vaknar. För då är de full fart. Lunch för oss bägge och sen är det dags att besöka Terese och Vera i föräldragruppen.

I kväll blir det träning och sen en god middag lagad av min älskade Tomas-(hoppas allt är bra på jobbet)

tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0