Fredag kväll!

Dagen i dag har flytit på som planerat. I fm gick vi och träffade de andra barnen och mammorna på baby cafet - alltid lika mysigt. Sen blev de en sväng på stan. När vi kom hem blev de lunch för bägge två och sen körde vi igång och rensade i garderoben i hallen. Hogge satt på sängen och röjde i alla mössor och halsdukar. Här visar han på vilka olika sätt man kan bära en keps:





När Tomas kom hem så bar jag upp alla vinter grejer upp till vinden för att de inte ska vara så mycke saker på visningen. Jag passade oxå på att röja ur köks soffan. Vad grejer man samlar på sig.......... Sen somnade vi gott i sängen alla tre. Hade som tur va ställt klockan för vid 16.30 stack jag i väg för att träna ett pass.

Nu slappar jag i soffan med ett glas rött och wasabi nötter. Har precis avnjutit en god middagg. Hemma gjord kebab i bröd. På tvn sjunger Idolerna på TV 4.

En perfekt start på en förhoppningsvis mysig och rolig helg. I morgon är det kanelbullens dag och då ska vi styra volvon till Vårgårda och mumsa på bullar med hela min familj.

Hoppas du som läser får smaka på en kanel bulle eller två??

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0