En bild

I dag har vi varit på Silverbygården och sjungt, lekt och fikat. Innan lunch gick jag på stan en sväng och shoppade lite inför helgen. I em har vi inte gjort så mycke. Mest lekt och slappat. Här är en bild på min efterlängtade jacka:



I kväll blir det brödbak och träning vid 19. Till middag blir det pannkakor för mig och korv med bröd för Tomas. Våra favorätter.

I morgon ska jag klippa mig och färga håret mörkare. Är trött på de ljusa och slitna håret. Utväxten märks så tydligt nu på hösten och vintern när inte solen bleker de.

Nu ska jag försöka få min son att sova lite så att jag kan sätta degen och sen njuta av top model.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Veronica Axelsson

Jätte snygg jacka. Jag har en brun skinnjacka men vill verkligen ha en svart oxå. Ska till Ullared nästa fredag kanske kan hitta nån billig där.

Ha en trevlig helg.

Kram

2008-10-23 @ 16:51:19
Postat av: Billan

Hoppas det blir lyckat hos frissan! Själv var jag där idag och fixade till mig, nya slingor och lite upklippt med mer lugg. Blev besviken i måndags när de ringde återbud p.g.a sjukdom men fick tid idag så det gick bra. Dock har jag åkt på en dunderförkylning - mindre bra...

Ha det gott!

2008-10-23 @ 21:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0