Mera packning!

Var hos läkaren med Hogge i fm. De var visst ögonen som skulle kollas idag. Trodde de var öronen. Som tur var tog jag med mig remissen och såg de när vi kom till sjukhuset. Han skelade inte tyckte doktorn så vi var välkomna om 1 1/2 år  för att kolla de igen. Vid lunch åkte vi till Tomas och åt med honom sen träffade vi föräldragruppen och de andra barnen.

I em har det packats många lådor till. Vad grejer vi har. De känns som de aldrig tar slut. Lite bilder på kaoset som vi lever i just nu:







Hälften ska slängas men vi har inte hunnit åka ut till Kartåsen än.

Väntar nu på att Tomas ska komma hem. Han är och fixar med våran nya bil som vi får om 2 veckor. När han kommer hem hoppas jag att jag kan åka sola sen blir det handling och matlagning, Inte planerat vad vi ska äta än med de lutar åt pasta med någon god sås.

I nuläget är de skönt att Hogge inte kryper eller går för då hade han rivit ner allt som fanns.

Nä nu ska jag packa vidare.

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0