Kryper för fullt!

På 10 månaders dagen i går så släppte spärren för Hogge nu kryper han för fullt. Han kör även gåvagn så de ryker:



I dag har vi varit framme på stan en sväng men gick hem ganska snabbt, de var så mycke folk. Under em sov jag och Hogge nästan 2,5 timma så skönt. När vi vaknade så damsög jag lägenheten och Tomas skurade golv. Sen åkte Tomas på fest och jag och Hogge tog en promenad och handlade ingredienser till kvällens mat. Varma mackor med tonfisk, purjolök och cayenne peppar.

De ligger nu i min mage och Holger sover sen en stund tillbaka. Kl 20 kryper jag ner i soffan och kollar på tv och bara slappar.  Imorgon ska vi röja i källarförrådet. När vi flyttade in så ställdes de bara ner saker där och vi måste stuva om de lite så vi får plats med mera saker. Finns ju endel kvar i HOgges rum.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: hanna + alice

Kan inte fatta att han är så stor nu Holger!!!



Hur går det med götebogsvistelse har ni fått något datum??



Förstår att ni vände och gick hem, mellandagsrean här i jönköping (A6) är helt galet med folk. Efter att ha sett bilköerna har jag inte vågat mig dit.



Kram Kram

2008-12-27 @ 21:04:31
URL: http://alla4.blogg.se/
Postat av: Moster Maria

Hej vad det går. Ser fram emot att se krypningen på nyårsafton

2008-12-29 @ 22:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0