En ny tv!

Jippi nu har vi tv i sovrummet. De blev en 32 tums LCD tv från samsung. Så snygg och superbra bild. Är nyss hemkommen från mataffären och ska laga till fam Nordals kräftsoppa. Mums. Var lite sugen på att gå ut och dansa men jag kände sen att jag håller mig hemma med familjen. Hostan är inte riktigt bra och i morgon är Tomas borta både på fm och kväll och då behöver jag vara utsövd för att orka med söta sonen och en sväng på stan.

Nu ska jag sätta in kort i fotoalbummet och sen pappren i pärmen.

Kram kram

Kommentarer
Postat av: hanna + alice

Ååå...blir så sugen. Ska nog göra den någon dag.

Det ser ut som att ni haft en underbar jul, första julen med sitt barn är alltid något specielt!

Sitter nu och halv tittar på Gladiator, min tur att vara hos Alice. Efter nyår ska vi ev ta hem henne på permis över någon dag till att börja med...längtar. Ha det bra under resten av julen och hoppas att ni kommer ur sängen någon gång nu när ni har en snygg tv att titta på...he he

2008-12-26 @ 23:01:17
URL: http://alla4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0