Härlig helg

En härlig helg är till ända och måndagen är snart slut. I fredags myste jag och Hogge hela kvällen med Thai mat och film. Lördagen spenderades på Henrys bageri med kusinerna:

Vi hann med städning och veckohandling oxå samt fika med kusinerna igen denna gång ute på landet ihop  med min far oxå. Kvällen tillbringade vi hemma och min kära vän Sara kom på sopp middag. Mys:



I går åkte vi till syrran i Vårgårda där de bjöds på smarrig lunch och fika:


Mycke mys med storkusiner och faddrar.

Veckan som kommer är fylld av roliga saker. Jippi! Mycke mys med grabbarna, träning, bio och restaurang besök med min Tomas (vi firar 5 underbara år tillsammans) fotvård och sen avslutar vi veckan med middag med kära vänner och zumba på söndag kväll.

Nä nu ska jag kolla in tv utbudet.

TJA!

Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Härligt Jennie med så mycket mys framöver.Vi har också förändrat lite i våra liv.Igår kom Julius hem med oss en 13 veckor gammal ragdolls katt.Super,super go.Vi har även inskaffat ett utomhus spa.Däri softar vi i 38 graders varmt vatten.Helt underbart för våra gamla,slitna kroppar.Sa till Annika att du och hon får komma hem snart och spaa lite.Kramar Kia

2011-10-10 @ 22:44:44
Postat av: Sandra

Mysigt ni har haft det =)

Och Grattis till dom fem åren ;)

2011-10-12 @ 21:22:16
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0