Vilken dag!

Idag styrde vi bilen mot Göteborg. Göteborgs varvet stog på programmet. Resan ner gick toppen. Vi stannade och fikade på vägen ner. Lite kallt men härligt i solen. Vi parkerade vid järntorget och tog där en spåvagn upp till Frölunda Borg. Myste sen hela eftermiddagen i solen i slottsskogen. Vi lunchade och fikade, tittade på djuren i barnens zoo, vi kollade på de första start grupperna, grabbarna lirade lite boll och jag syrran latade oss i solen. Sen började de värsta jag upplevt i mitt 36-åriga liv. Vi stog och väntade på att få se Tomas och vips så var Holger borta. Vi såg honom inte någonstans. Mitt hjärta slog snabba slag och jag höll på att svimma. Efter en liten stund så hittade min käre far honom lekandes med några andra barn i närheten. Pust. Jag släppte inte honom ur min famn.Vår älskade son. Sen kom nästa tråkiga grej Tomas fick bryta loppet. Ont i en vad som han skadade för ett tag sen som han trodde var läkt. Nu är vi i alla fall hemma och myser. De viktigaste av allt är ändå kärleken, Krama om era nära och kära

Kommentarer
Postat av: Kia

Oj,oj hoppas att Tomas blir ok i sin vad.Det där med små gossar som "rymmer" Minns när Simon rymde ett par gånger på Hjertbergs när han var i Hogges ålder.Hade turen att 2 personal bor på vår gata och dom kunde ropa ut i högtalaren att Simon sökte sina föräldrar och fanns där och där.....Efter det fick inte lille gossen gå "lös"Man skäms över att man ska bli klassad som en dålig förälder som inte har koll.Men våra älskade ungar är så snabba ibland.Ha en fin söndagskväll.Kram Kia

2011-05-22 @ 17:26:38
Postat av: Kia

Kia: Han är verkligen super snabb. Läskigt värre.

2011-05-22 @ 19:48:00
Postat av: Sandra

Nej men usch vad läskigt, vilken tur att i hittade honom, hemska tanken annars...

KRAM & hoppas att Tomas kryar på sig i vaden.

2011-05-23 @ 20:42:21
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0