"stora killen"

I dag var de dags för Holgers första dagisutflykt. Väskan packad med fika: en nöjd och förväntansfull grabb:



När vi kom hem från jobb och dagis var vi lika trötta bägge två. Han somnade i soffan och jag städade lägenheten för att inte somna jag med.

Nu är vi hemma sen en stund tillbaka. Har varit en sväng på stan. Besökt den nya Esprit butiken. Jag fann tre grejer som jag skulle kunna tänka mig: jeans shorts, lång jeansklänning samt en blommig skjorta. De blev dock inget. Vi tog sen en sväng till Intersport och där fick jag detta fina av Tomas i morsdags present:



Så glad! Nu ska här tränas ännu mera!

Nä dags att fixa de sista till flygande jakob.

TJA!

Kommentarer
Postat av: virren

Gör snygga kläder! Må gott vi ses på söndag<3

2011-05-26 @ 19:48:21
Postat av: Sandra

Kul med lite nya träningskläder, det ger motivation om man känner sig snyggare =)

Behöver köpa nya byxor, kanske får bli ett par 3/4 nu till sommaren.

2011-05-26 @ 23:01:32
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0