Härlig vecka

Ja vilken härlig vecka vi har. Vi jobbar och hogge är på dagis. Jobbade i måndags kväll. I går grillade vi och njöt av den härliga värmen. Jag är förkyld så all träning är inställd den här veckan. Tomas tränar i dag hoppas att hans vad håller som han skadade för ett tag sen. I morgon kväll ska jag på spa kväll hemma hos en kollega med ett gäng andra kollegor. Ska bli så mysigt. Vi ska bli bjudna på mat oxå. Nä nu ska jag bädda ner sonen och sen blir de soff häng kvällen lång. Kramiz

Kommentarer
Postat av: Kia

Hej Jennie,Leif och jag lämnade ytterligare en cykel på Broholm idag efter Simon,knappt använd.Han växte ju snabbt ett tag.Även min röda MET cykelhjälm lämnade vi eftersom jag inte cyklar längre efter min stroke och efter Simons bortgång.Visst är det en bra ide med en "GLASSFOND"för sjuka barn inlagda på KSS under sommaren?Kramar Kia

2011-05-12 @ 18:50:35
Postat av: Jennie

Kia: en toppen bra grej. Tusen tack för cykel och hjälm.

2011-05-12 @ 22:05:32
Postat av: Jennie

En toppen bra ide. Tusen tack för cykel och hjälm.,

2011-05-12 @ 22:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0