Havsten


Denna stuga hade vi bokat men vi tyckte den var allt för liten och att den hade utsikt mot en grusplan gjorde inte saken bättre så vi bytte upp oss mot havsutsikt och mycke större:






Åka motorcykel blev de några gånger!

Men mest bad och lek vid stranden och lekplatsen:







Fika tajm!





Läskiga djur fanns de gott om som tex krabbor och maneter. Men Holger vågade ta i maneterna. En krabba fick vi upp.

Sista kvällen åt vi på restaurang. SÅ mysigt. Utomlands känsla:



Nu är vi hemma igen och har packat upp och tvättat. Om en stund drar vi på Hjulafton med min far, kusiner och annan släkt. Nä dags att fixa en smarrig sallad. Tusen tack min kära mor och son för en underbar semester tripp. Snart ska vi dit igen. Jag, Tomas och Hogge.

Kramiz

Kommentarer
Postat av: Kia

Va härligt ni verkar haft.Pratade med Annika om glasscheckar och annat som "Simonloppet"kunnat bidragit med.Vi måste klämma in en bad dag senare i sommar.Min pappa ligger på sjukhus så det var nog menat att vi inte skulle ses i morgon.Idag har vi varit på vattengympa och när vi kom hem blev det bad i poolen i härligt varmt vatten.Ge gullungen en kram.Vi ses kramiz Kia

2011-06-30 @ 20:28:16
Postat av: Virren

Så härligt nu har du väl en go bränna kan ja tro!;)

Kramar till er alla!!

2011-06-30 @ 21:56:23
Postat av: Sandra

Härligt ni verkar ha haft =)

Kram

2011-06-30 @ 23:58:32
URL: http://www.mittnuochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0