Shopping och mycke mys

Nu är vi hemma sedan några timmar tillbaka. Har haft två mysiga och roliga dagar. Vi började gårdagen med en tur till Gekås-Ullared:



De blev en del shoppat. Sen drog vi vidare till Freeport och där fyndade vi både kläder och golfgrejer. Sen styrde vi bilen till hotelet i Göteborg där vi njöt av rummet och solen på den härliga takterassen:





På kvällen åt vi gott på hotelets restaurang sen körde vi femkamp på Lisseberg. Och jag vann tre av fem grenar: JIPPI! Idag åkte vi till Ikea för att shoppa vidare sen vid lunch styrde vi bilen hemåt.

Eftermiddagen har jag och Hogge tillbringat på Villa badet så himla gött. Nu är vi hemma igen och jag ska städa av lägenheten sen ska vi grilla och ha fredagsmys kvällen lång.

I morgon ska jag klippa och slinga mig sen på kvällen ska jag ut med ett härligt tjejgäng som jag har känt sen jag var 4 år. Några lärde jag känna för 20 år sen på högstadiet. Oj vad tiden går!

Nä dags att städa och feja!

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: virren

Härliga dagar ser jag.Hörs snart kram

2011-07-29 @ 22:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0