Lata dagar

I onsdags åkte vi ut till svalnäs. De blåste lite kallt men så skönt ändå i vattnet och i solen:



På kvällen käkade vi räkmacka på Gillstad cafe. En årlig tradition.

I går hade vi en röjar dag. Dels här hemma och dels hemma hos min far. Tomas klippte gräset och jag renasde alla rabatter. Här hemma röjdes de i förråd och garderober.

En glad kille på väg till sin kära morfar:



Nu ska jag vila med son och sambo efter en lugn och skön morgon och härligt träningspass i Råda. Dock lite segt i dag. Träningsvärk av gårdagens trädgårdsarbete - inte van.

Kvällen bjuder på en tripp till min far igen. Tomas ska till Mellby och förbereda inför morgondagens auktion.

KramiZ

Kommentarer
Postat av: Kia (ängeln Simons mamma)

Gillstad cafe!!!Vi åker ofta dit lördag eller söndag för att äta frukost.Mysigt!!Åker snart hem från Strömstad,ungdomarna från Stockholm invaderar snart huset.Just nu kallt och regnigt.Då är det bara att åka till Nordby och shoppa.Vi har gjort jättefynd så nu får vi kyla ner Visakortet .Vi hörs och ses kram Kia

2011-07-15 @ 19:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0