Doftar härligt jul!

I dag har vi hunnit med grymt mycke och skoj har de varit dessutom och än är inte dagen slut!

Gårdagen var oxå härlig. Jag och syrran slappade på Lundsbrunn hela dagen. Så nu är man fylld av energi och huden är mjuk som en baby rumpa. Lovely.

Vi började dagen med 2:a advents frukost och adventskalender. Sen åt vi smaskig fika med kära vänner. Fick så goda bullar. Sen drog vi till ICA och veckohandlade. När vi kom hem åkte jag och shoppade julklappar och Tomas och Hogge städade av lägenheten. Vi åt sen en smarrig julsmörgås på Henrys. Så gott! Väl hemma igen blev de julklappsinslagning och in med skinkan i ugnen.





Medans skinkan var i ugnen så tog jag mig promenad i den vackra Lidköpings staden:



Nu blir de potatisgratäng och rostbiff och senare i kväll smakar vi av skinkan. Mums

Ha de gott i advent kära läsare!

Kommentarer
Postat av: Virren

Låter som en härlig dag,tack för i går <3 sköt om dig!

2011-12-04 @ 18:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0