Jippi så kul!

Nu har vi bokat tre dagars weekend i Göteborg på ett spa hotel. SKa bli så kul och gött att komma iväg lite med min lilla familj. Mycke mys och shopping och god mat. Lite besök hos doktorn blir de oxå för sonen. Längtar!
Vilket snö oväder de har varit idag. Jag älskar de! Fick skjuts av Tomas till dagis och när jag lämnat av sonen gick jag till jobbet i ovädret. Lite blött men härligt. Tog sen en lång promenix hem och bara njöt. Ska snart lägga mig i soffan och kolla på tv.

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter mysigt Jennie.Vi åker på Spa så ofta vi kan,nu på lovet var vi på Säröhus utanför Gbg.Dom hade en stor mysig pool med 37 gradigt vatten.Häftigt med speglar,ljuskrona och spottar i taket.Det gick även att simma ut!Lite nyfiken till vilket Spahotell har ni valt att åka till?Kram Kia

2010-11-10 @ 22:35:52
Postat av: Jennie

Vi ska till Sankt Jörgens spa. Ett litet hotell med spa avdelning.

2010-11-11 @ 21:15:02
Postat av: Kia

Mysigt hotell,vi var där i februari.Jättefint gym har dom bl.a En stor pool ute med 38 gradigt vatten och doppar man huvudet under vattenytan så spelas det musik."Utekällan"heter denna svarta granitpool.Ha en fin vistelse!!Kram Kia

2010-11-11 @ 22:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0