Lugn helg!

Helgen som jag har framför mig ser lugn ut. Inga planer....... Just nu sitter jag och smuttar på lite vitt vin medans Tomas lägger sonen. Eftermiddagen har vi tillbringat uppe i Råda. Jag gick 5:an och grabbarna lekte bland stenarna. Morgon dagen kan nog bjuda på en sväng på stan med fika för mig och sonen. Tomas ska lira fotboll i Trollhättan kl 12. Underbart med helger som bara blir som de blir. Men jag längtar till den 4-6 juni då vi ska åka ner till Falkenberg. Ska bli skönt att bo på hotel, bada och slappa. En tur till Ullared ska de bli oxå. Shoppa!

Nä dags att slappa lite....

Kommentarer
Postat av: Anonym

HejVännen! Skönt du tänker! och är avis på att få åka iväg på lite semester:) Det är du värd! Ha det så bra i helgen! Kram Sara

2010-05-21 @ 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0