En underbar helg snart till ända!

Nu är snart helgen slut och framför mig har jag en fullspeckad vecka:

Måndag: Jobb till 16.30 sen Tema redovisning på kvällen.
Tisdag: fritidshemmens dag och besök av Önumns fritids. På kvällen träning.
Onsdag: utvärdering av verksamheten och tjejmiddag på kvällen.
Torsdag: ev ett besök på en bondgård med nyfödda lamm samt träning
Fredag: jobba sent, sen fotbollsmatch på kvällen.
Lördag: röjar dag ute hos far och kvällen middag med Tomas familj.
Söndag: träning

Men många roliga saker som händer och utvecklande. Veckan kanske blir lite förändrad för sonen har temp på 38,1 just nu men vi hoppas de bara är tillfälligt och att de är borta i morgon. Håll tummarna.

Tidigare idag har vi besökt min far och Hogge har åkt traktor. Sen har jag kört ett pass skivstång på friskis. Gött.
Nä dags att röja i köket efter en god middag.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0