Snart hemgång - hoppas vi!

Hogge blir piggare och starkare för var timma som går. I går gick vi ut på en liten promenix alla tre och idag har jag och Hogge gått ute i de fina vädret nästan 1 hel timma. Mycket skönt.



Dagarna går dock mycke långsamt men i morgon får vi förhoppningsvis åka hemåt. De ska söva ner Hogge på morgonen och ta bort omläggningen runt snoppen och se hur de ser ut. Håll tummarna att de läker fint. I kväll är de Tomas tur att sova med lillkillen. Själv ska jag snart ge mig ut på stan och shoppa lite presenter till kommande födelsedagar samt äta en god middag med min Kära vän Erika. Har inte träffats på över 1 år nu. Så här mysigt har vi de när vi sover på sjukhuset:



Nä dags att fixa till sig så gott de går. Man blir inte direkt snygg av att sitta på en stol 12 timmar om dagen, äta massa skräpmat samt sova som mest 2 timmar i sträck. Men de kommer bättre tider snart...

Kram på er alla mina läsare och tack för alla fina kommentarer!
Ni är ett stort stöd!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag håller tummarna. Vi saknar er, hoppas vi ses snart!



KRAM, Annelie

2010-03-04 @ 17:44:07
Postat av: Maria

Välkomna hem!

Vi ses i helgen

M

2010-03-05 @ 16:08:01
Postat av: Sandra

Hoppas det har gått bra idag så att ni har fått komma hem.

Kram på er

2010-03-05 @ 18:43:14
URL: http://sansa84.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0