Fullspeckad dag!

I morse styrde vi bilen mot coop och veckohandling. När vi kom hem åt vi lunch och jag satte mig i solen 1 timma. Så himla skönt. På em kom först min mor sen Tomas familj och sen min far. Sonen har haft fullt upp. Han börjar nu vilja röra mer på sig vilket vi ser som ett bra tecken frågan är bara vad läkarna tycker på onsdag då vi ska ner på kontroll. Lite nervös. I morgon börjar Tomas att jobba igen och då ska jag vara hemma med lille sonen. Känns lite nervöst men också mysigt. Hoppas på fint väder så att vi kan många och långa promenader i solskenet!

Är lite trött. De blir inte många timmar sammanhängande sömn. Sonen har ont och vrider och vänder på sig mycke på natten och sen är man ju nervös att katetern ska hamna i klämm och att urinet inte kommer ut. LÄngtar till nästa vecka då allt förhoppningsvis ska bort.

Kramar och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0