Febrig son!

I går fick Tomas hämta en sjuk son. Jag var ju ute på sjön med jobbet så jag kom hem senare på kvällen. Blev en dag hemma med sonen idag istället för att sova över på lägret. I dag har vi tillbringat em på sjukhuset och tagit prover och träffat läkare. Ingen bakterie i urinen - gött. Lite svullnad i ett öra vilket kan så småningom bli öroninflamation. Så de är bara att avvakta. I morgon är Tomas hemma med lille pojken. Dock feberfri idag men oj så trött och gnällig. Jag gör min sista dag i morgon innan en lång och härlig semester. Längtar massor till lata dagar utan någon tid och passa. I kväll har vi grillat underbart goda grillspett och njutit av en varm och skön kväll.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen blir de att slappa innan sängen kallar tidigt. Alarmet ställt på 4.50 i morgon.

Kram på er och njut sommar kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0