Vilken semester!

Jag kan inte minnas då jag hade en sån här underbar semester. Hogge mår toppen, jag mår toppen och Tomas mår toppen. Våra familjer mår toppen. De är varmt och skönt och solen skiner. Ja livet är värt att leva.

Men dagarna går. "Bara" 2 veckor kvar innan de är dags att jobba igen. Tomas är dock hemma med sonen till vecka 33 så de blir ju lite semester ändå eftersom man slipper dagis och att greja här hemma. För jag förväntar mig att han diskar, städar och tvättar på dagarna :).

I dag har vi varit på svalnäs hela dagen och åkte sedan vidare mot Väla och mys med min far. Hogge fick åka traktor, fika, mata grisar, köra gräsklippare själv, äta glass och mycke mera. Lyckan är enorm. Nu sover han gott. Lite trött eftersom han inte har sovit något under dagen. Han är en stor kille nu. Våran underbara son.

Nä dags att fixa lite. I morgon ska sonen vara hos farmor och farfar och jag och Tomas ska åka till Göteborg och shoppa och gå på fotboll.

Ja de är gott att leva!


Kommentarer
Postat av: Virren

Låter som en helt underbar dag! Sköt om er och ha en bra dag i Götet!

2010-07-16 @ 22:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0