Dagarna går...

Ja då har man snart haft semester i 2 veckor. Tiden går så fort. I dag har vi besökt stranden i många timmar. Lite kallt i blåsten men så fantastiskt härligt. Sonen har så roligt och jag njuter av varje sekund tillsammans med honom. Han fyller mitt hjärta med så mycke värme. Men vi längtar nu bägge två tills på fredag em då Tomas oxå får semester. 3 långa härliga veckor tillsammans.

Sänder en liten hälsning till min kära svärmor som liggger på sjukhus men som förhoppningsvis får komma hemåt i morgon. Vi håller tummarna.

Nu ska jag krypa upp i soffan och hoppas att de är något bra på tv. Fotboll finns de ju alltid om inget annat erbjuds.

Dags att mysa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0