Vilken dag!

Vi sov alla tre till 9 i morse. Vilket kändes otroligt skönt. Efter frukosten gick vi ut en sväng och fick lite frisk luft. När vi kom hem grejade vi lite. När jag skulle diska ur bringaren till kaffebryggaren så gick den sönder. Tomas fick ta sig en tur till On off för inhandling av ny. Min tanke var då hur ska den här dagen sluta........
Den slutade bra....



Vid 14 ankom de första gästerna och sen kom dom en efter en och den sista åkte hem vid 18. Fick många fina presenter:



Bla ett fint smycke av min älskade mor:



Min kära fadder Ingrid och hennes man hade satt ihop en fotobok med kort och text om min släkt långt bak i tiden. De fanns med ett släktträd oxå. Så spännande att läsa och titta i:



Av min far fick jag en reselott så än är kanske inte presenterna slut.....

Tack alla nära och kära för en fantastisk dag. Känner mig såååååååååå uppvaktad.

Nu ska jag fixa och dona lite innan dusch och säng kallar. Är lite seg. Snuvig och ont i halsen. Men dock ingen feber. Sonen är oxå lite små krasslig, men ingen feber. Så tanken just nu är att vi gör ett försök med dagis och jobb i morgon. Men vi får se vad natten och morgon har att ge.

KramiZ


Kommentarer
Postat av: Virren

Tack för idag!

*Krya på dig!*

Kram Virren

2010-01-24 @ 21:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0