Sjuk son - igen!

Ja då var de dags igen. Tomas fick hämta lille söte sonen på dagis vid lunch pga feber. När jag slutade jobbet åkte vi in till sjukhuset för provtagning och de visade inte på någon bakterie i urinen  -  skönt eftersom han fortfarande går på pencilin. CRPt var 23  - skönt inte så högt. Så troligtvis så har han bara en förkylning. Jag är hemma med honom i morgon för när vi kom hem så var tempen på 39,3 men på sjukhuset bara 37,8. Förstår mig inte på dom där temparna som de tar i öronen. Stämmer ju inte alls. Nä dags att ta mig en dusch och slappa lite i soffan.

Kram

Kommentarer
Postat av: Frida

eller så är det de dom gör.. tänker på er hoppas hogge mår bättre idag kram

2010-01-20 @ 09:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0