SJuk son!

Jag då var de dags igen. Dagis ringde vid 10 och sa att sonen hade nästan 39 i feber och var likblek och skakade. Tomas hämtade honom och jag kom hem vid 12 så åkte han och jobbade. Hogge sov oroligt så vid 13.30 tog jag temp och nästan 40 grader. Gav honom ipren men tempen ville inte ge med sig. Ringde Tomas och sen åkte vi in akut till sjukhuset. De fann bakterier i urinen och crpt var 15( helt ok). Resultat övre urinvägsinfektion och pencilin i 10 dagar. Nu mår han si så där. Fått i sig lite mat men tagen av febern. Kalaset i morgon blir tyvärr inställt men vi gör ett nytt försök på söndag. Nu ska jag ta mig en dusch innan de är dags för halv 8 hos mig. SKönt med fredag imorgon. Tomas hemma och jag jobbar. Kul dag. Först uppspel av olika sagor sen lilla vasaloppet på lidan. Helt ok. Hoppas på fint väder och en piggare son.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Paketen inslagna till min favvo Hogge!

Krya på dig!

Kramar från Moster.

2010-02-11 @ 21:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0