Lyckad dag

I morse begav vi oss till Göteborg och drottningsilvias barnsjukhus. Hogge röntgade sin höft och sen skrevs han in på avd 327 inför operation på måndag. Efter lite fika och lek på lekterapin gick vi upp till avdelningen igen och träffade Hogges doktor. Hon tyckte att allt såg toppen ut. Vägen hem var mycket snöig och lång. Men vid 16 var vi hemma och jag gick ut i snöovädret en sväng. När jag kom hem ville sonen oxå ut så vi röjde i snön. Tomas åkte på bandy och har nyss kommit hem. Jag ska lägga mig och sova för i morgon ringer klockan 4.30. Men jag slutar 12.00 och sen ska jag på ansiktsbehandling i 1,5 timma. Så himla skönt. Tack kära kollegor för den fina presenten och tack kära svärmor för barnvakten.

Kram och god natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är du värd!! kram

2010-02-25 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0